תקנון תנאי שימוש ופרטיות

תאריך עדכון: 08/09/22

תנאי השימוש באתר PIPO.BABY-LAND.CO.IL

כללי

1. ברוכים הבאים לאתר " PIPO.BABY-LAND.CO.IL" – האתר הינו אתר מסחרי, כמו כן, יכלול האתר מכירות E- COMMERCE ו/או יינתנו בו מוצרי קד"מ ו/או ימכרו בו מעת לעת ולפי שיקול דעת הנהלת האתר מזוודות ו/או חבילות תוכן ו/או קורסים ו/או ערכות ו/או מוצרים ו/או תהיה בו הפניה לרכישת קורסים ו/או ערכות ו/או מוצרים ו/או קופונים בתחומים של הריון, הורות, סטיילינג, קריירה, כושר, תזונה, קוסמטיקה ועוד והכל לפי שיקול דעת הנהלת האתר (להלן: "אתר PBL").
2. השימוש באתר PBL כפוף לתנאים המפורטים להלן ומותנה בהסכמת הגולש לאמור בהם, כלשונם.
3. הגלישה באתר PBL ו/או ביצוע רכישה בו, ייחשבו כהסכמה מצד הגולש לתנאים להלן.
4. בעצם הגלישה באתר או השימוש בו, הגולש מאשר שקרא והבין את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות והוא מסכים להם, ללא תנאי או סייג. אם הגולש אינו מעונין שתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות יחולו עליו, אזי הוא אינו רשאי לגלוש ו/או להשתמש באתר.
5. הגולש מצהיר כי הוא מעל גיל 18 ובעל כשרות משפטית להתקשר עם בעלי אתר PBL בתקנון זה (לעיל ולהלן: "הגולש או הלקוח או המשתמש").
6. האמור בתקנון מתייחס לשני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד. האמור בלשון יחיד, גם לשון רבים ולהפך.

הנהלת האתר

7. אתר PBL הינו בבעלות חברת פיליפ חדד יועצים בע"מ ח.פ. 512895731, חברה פרטית רשומה בישראל הקיימת ופועלת מאז שנת 2001 (להלן: "הנהלת האתר" ו/או "בעלי האתר" ו/או "החברה").
8. הנהלת אתר PBL רשאית להשעות, לחסום או להפסיק לאלתר את גישת הגולש לאתר אם יפר תקנון זה.
9. הנהלת האתר רשאית לעדכן את תנאי התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה המוחלט וללא כל צורך בהודעה מוקדמת.

הגבלת השימוש באתר

10. א. אתר PBL נועד אך ורק לשימוש אישי של הגולש ולא לכל שימוש מסחרי שלו. אין להעתיק, להפיץ, לשווק, להציג, לשכפל, לפרסם, למכור או לעשות שימוש מסחרי כלשהו בכל תמונה, עיצוב, טקסט או חומר אחר באתר PBL.
ב. חל איסור לעשות באתר PBL ובכל מידע וחומר ו/או תמונה הכלולים בו שימוש כלשהו לכל מטרה בלתי חוקית ובניגוד לתקנון זה.
ג. אין לפרסם או להעביר באמצעות אתר PBL כל מידע שהוא לשון הרע, דברי תועבה, מידע שקרי, מעליב, משמיץ, מאיים, פוגע בפרטיות הזולת, פורנוגרפי, בעל אופי מיני או גזעני.
ד. אין להעלות תוכן או לבצע פעולות אשר יש בהן משום עבירה על חוקי מדינת ישראל או בכלל, ובכלל זה להימנע מהעלאת או פרסום תוכן אשר יש בו כדי להפר זכויות יוצרים, סימן מסחר או סוד מסחרי של אחר.
11. התכנים באתר הינם בבעלותה הבלעדית של החברה.
12. הזכות להשתמש בכתובת האתר ו/או בתכניו שמורה לחברה בלבד.
13. הגולש מתחייב להימנע מביצוע כל פעולה בעיצוב אתר PBL, קוד המקור, אלמנטים המופיעים באתר PBL או תכני האתר PBL, אשר הזכות לבצעה נתונה בלעדית על פי חוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007 וכל חוק או דין שעניינו הגנה על קניין רוחני, לבעל זכות היוצרים, ושלא בהתאם לאמור בתקנון זה.
14. גולש אשר ינהל – אם ינהל – פורום באתר PBL מתחייב כדלקמן:
א. הפורום יהיה אישי בלבד. אין לנהל פורום מסחרי ו/או למטרות מסחריות.
ב. אין להעלות לפורום פרסומות מכל מין וסוג שהוא ו/או לעשות שימוש בפורום בכדי לפרסם ו/או למכור מוצרים ו/או שירותים מכל מין וסוג שהם.
ג. אין להעלות לפורום תכנים ו/או כל מידע שהוא לשון הרע, דברי תועבה, מידע שקרי, מעליב, משמיץ, מאיים, פוגע בפרטיות הזולת, פורנוגרפי, בעל אופי מיני או גזעני.
ד. אין להעלות לפורום תכנים שיש בהם משום עבירה על חוקי מדינת ישראל או בכלל, ובין היתר מתחייב הגולש להימנע מהעלאת פרסום תוכן אשר יש בו כדי להפר זכויות יוצרים, סימן מסחר או סוד מסחרי של אחר.
ה. מובהר בזאת כי האחריות על התוכן שיועלה לפורום הינו על הגולש בלבד.

אחריות אתר PBL

15. המידע באתר PBL אינו מהווה משום חוו"ד ו/או ייעוץ רפואי או משפטי או אחר ואינו בא כתחליף לכל ייעוץ כזה ו/או מקצועי אחר, המלצה או הצעה לעשות כל פעולה או שימוש. כל הסתמכות על המידע המוצג באתר PBL ו/או על כל תוכן פרסומי ו/או תוכן שיווקי נעשית על אחריות הגולש בלבד.
16. הנהלת אתר PBL אינה אחראית לתוכן מודעות, "באנרים" או לכל חומר פרסומי באתר. האחריות לכך הינה על המפרסמים בלבד.
17. הנהלת אתר PBL עושה כל מאמץ כדי לעדכן את האתר ולהוסיף מוצרים ו/או תכנים שמעניינים אתכם, הגולשים. אולם, המידע הכלול באתר עשוי להכיל בתום לב אי דיוקים או שגיאות ואין כל אפשרות לצפות מראש את נסיבותיו ועובדותיו של כל תוכן ואת השינויים בחלוף הזמן.
18. הנהלת אתר PBL רשאית להפסיק בכל עת את הפעילות באתר והשימוש בשירותי המסחר המוצעים בו, לרבות הקישורים לאתרים אחרים, כולם או מקצתם, ללא התראה מוקדמת, אם לצורכי תחזוקתו וארגונו של אתר PBL מעת לעת ואם מכל סיבה אחרת, אם לזמן קצוב ואם לצמיתות.
19. הנהלת האתר רשאית לסרב להעניק גישה לאתר PBL או לחלקים ממנו לכל משתמש, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל התראה מוקדמת.
20. הנהלת אתר PBL אינה מבטיחה את התאמת שירותי האתר לגולש או בכלל. באחריות הגולש לבחון, טרם השימוש בשירותי אתר PBL, כי אלו אכן מתאימים לצרכיו ולגולש לא תהיה כל טענה בשל אי התאמת שירותי אתר PBL לצרכיו.
21. הנהלת אתר PBL רשאית לשנות מעת לעת את מבנה האתר, לרבות מראהו, תכניו, היקפם וזמינותם של השירותים הניתנים בו וכל היבט אחר הכרוך בהם, והכל ללא התראה מוקדמת. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בו. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילתם אי נוחות וכיו"ב. לגולש לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי אתר PBL ו/או הנהלת אתר PBL בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו עקב ביצועם.
22. א. הנהלת אתר PBL אינה מתחייבת כי מידע שנמצא באתר PBL במועד מסוים יוסיף להתפרסם בו גם בהמשך.
ב. הנהלת האתר רשאית בכל עת עפ"י שיקול דעתה וללא מתן הודעה מוקדמת, לשנות את תמהיל המוצרים הנמכרים ו/או איזה מהם ו/או תוכן הערכות ו/או המתנות ו/או חבילות התוכן ו/או תוכן המזוודה הניתנות ו/או הנמכרות באתר ו/או את הקופון וכן להפסיק כל מבצע קידום מכירות.
23. בכוונת הנהלת אתר PBL כי האתר ושירותיו יהיו זמינים בכל עת. יחד עם זאת אין ביכולת הנהלת אתר PBL להתחייב לזמינות רצופה ללא תקלות וללא "נפילות". אין הנהלת אתר PBL יכולה להתחייב כי הגלישה והשירותים באתר יתקיימו בבטחה וללא טעויות ויהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשבי האתר או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים בחומרה, בתוכנה, בקווים ובמערכות התקשורת, אצל הנהלת האתר ו/או האתר עצמו ו/או מי מספקיו ו/או מי מטעמו.
לא יינתן כל פיצוי כספי/זיכוי בשל תקלות או הפסקות בשירות.

24. המוצרים המוצעים באתר ומחיריהם
התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין המראה ומפרט המוצרים כפי שהם נראים בתמונה לבין המוצרים בפועל. מוסכם ומובהר כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה על מנת להציג תמונות מדויקות ומידע מדויק ככל האפשר.
המכירה דרך האתר הינה בהתאם למלאי הקיים במחסני החברה. החברה אינה מתחייבת להחזיק בכל עת מלאי של כל המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
כל מחירי המוצרים הקיימים באתר נקובים בש"ח (שקלים חדשים). המחירים הסופיים כוללים מע"מ, אם הוא חל לפי הדין ואינם כוללים דמי משלוח, בכפוף לאמור בסעיף 45(ב) לעיל.

25. החברה רשאית לעדכן ולשנות את המחירים ללא צורך בהודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. המחיר המחייב הוא המחיר שנמסר ללקוח בעת השלמת הליך ההזמנה.
החברה רשאית לפרסם ו/או להציע למשתמשי האתר, מבצעים ו/או הנחות וכל הטבה אחרת בתנאים שייקבעו על ידה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה רשאית להפסיק כל הטבה ו/או מבצע ו/או קמפיין כאמור לפי שיקול דעתה הבלעדי, באופן מידי וללא הודעה מוקדמת.
אין כפל הנחות/הטבות על פריטים הנמכרים באתר (אלא אם יצוין אחרת). תנאי המימוש של הקופונים ו/או מבצעים מתחלפים בהתאם למפורט בקופון או במבצע.

26. בשום נסיבות לא תחול על אתר PBL ו/או הנהלת אתר PBL ו/או מי מטעמם אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין שימוש באתר, שגיאות ו/או אי-דיוקים במידע הכלול באתר, אובדן השימוש, אובדן הנתונים או אובדן הרווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש באתר, באספקה או באי אספקה של שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע לאתר על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את טענותיך.

27. א. עצם ביצוע העסקה באתר באמצעות כרטיס אשראי ו/או חשבון pay-pal הינה הצהרה של המשתמש כי כרטיס האשראי ו/או חשבון ה- pay-palבאמצעותו מבוצעת העיסקה הינו בבעלותו או בבעלות תאגיד בשמו הוא מבצע את העיסקה, כי הכרטיס בתוקף וכי הוא מורשה על-פי כל דין ו/או הסכם לבצע את העיסקה ובסכום העיסקה המבוצעת.
ב. ביצוע הרכישה באמצעות האתר יתאפשר בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העיסקה במידה ולא יתקיים אחד מתנאי הסף להלן:
המשתמש הינו בגיר (בן 18 ומעלה). במידה והמשתמש קטין (מתחת לגיל 18) או שאינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס או מכל סיבה אחרת (יחד להלן, לצורך תקנון זה: "הקטין") כי אז נדרש המשתמש בזאת לידע את האפוטרופוס הממונה עליו ו/או את הוריו (יחד לצורך תקנון זה: "הממונים"). על הממונה חלה האחריות ליידע את המשתמש באתר בדבר תנאי השימוש בו. כל פעילות אשר תבוצע על ידי משתמש קטין באתר תחשב כאילו ניתנה הסכמת הממונים עליו לאמור בתנאי התקנון.
המשתמש בכל כרטיס אשראי ישראלי ו/או בינלאומי בתוקף, שהונפק על-ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות, וחברת האשראי אישרה את ביצוע העיסקה ו/או בעל חשבון pay-pal פעיל.
המשתמש הינו גוף פרטי והרכישה מבוצעת לרכישה אישית בלבד. לא תותר רכישה למטרת מכירה חוזרת ולא תתאפשר מכירה סיטונאית.
ביצוע העיסקה ו/או המכירה הינם בכפוף לכך שהמוצרים המבוקשים זמינים במלאי החברה.
לצורך ביצוע הרכישה, לאחר מסירת פרטיו האישיים כמפורט לעיל, יידרש המשתמש לאשר את ביצוע הזמנתו (להלן: "ההזמנה").
התשלום בגין הרכישה באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי (ישראלי ו/או בינלאומי בלבד) או באמצעות חשבון pay-pal פעיל בלבד.
רק לאחר אישור חברת האשראי לעיסקה ו/או אישור מאתר pay-pal, יתקבל אישור באתר והעיסקה תושלם.
ג. השימוש וקבלת האישור כפופים לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של חברת האשראי ו/או אתר pay-pal.
ד. ממועד ביצוע ההזמנה באתר (וגם אם העיסקה לא הושלמה בסופו של דבר מכל סיבה שהיא), תהא רשאית החברה לפנות את המשתמש בהודעות עדכון באמצעות דוא"ל ו/או מסרונים, בנוגע למצב או סטטוס ביצוע ההזמנה.
ה. החברה רשאית לשלוח למזמין ו/או המשתמש הודעות, בכל דרך שהיא לרבות דוא"ל ו/או מסרון, כחלק מתפעול האתר ו/או כחלק ממתן שירות למשתמש האתר כגון: שליחת הודעת אימות פרטים, תזכורת לצורך השלמת הזמנה וכד' והדבר לא יהווה "מסר פרסומי". המשתמש מאשר בזאת שליחת הודעות כאמור על ידי החברה.
ו. מובהר כי שירות החברה באתר ו/או התקנון לא ייחשבו להצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים, הזמנת המשתמש תחשב להצעה וקיבול יתבצע בעת האספקה בפועל בלבד.
המכירה באתר הינה מכירה עד גמר המלאי. אם במקרה שלאחר הזמנת מוצר באתר על ידי המשתמש, יתברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, כי אז החברה, תודיע על כך למשתמש ותציע לו מוצר חלופי או לחילופין, תבטל את הזמנת המוצר ותזכה את הלקוח בעלות המוצר המבוטל כפי שחושבה בהזמנה.
ז. במקרה של מבצעים מיוחדים ו/או הגרלות ו/או מבצעי קידום מכירות (להלן בסעיף זה: "המבצע") יפורסם "תקנון ו/או תנאי מבצע". על המבצע יחולו הוראות תקנון זה (ולרבות מדיניות הפרטיות ושאר תנאי הגלישה המופיעים באתר), בשינויים המחייבים. בכל מקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה (ולרבות מדיניות הפרטיות ושאר תנאי הגלישה המופיעים באתר) לבין "תקנון ו/או תנאי מבצע", יגברו הוראות "תקנון ו/או תנאי מבצע" כפי שיפורסמו באתר.
ח. הואיל והשימוש באתר ו/או ביצוע העסקאות ו/או התשלום מתבצע בסביבה מקוונת הגולש מצהיר בזה כי הובא לידיעתו כי באפשרות החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה למחשבים ו/או חשיפת מידע שנאגר ולפיכך לא תהיה לגולש כל טענה ו/או תביעה ו/או תלונה כלפי האתר בענין כל נזק ישיר ו/או עקיף שיגרם לו.

28. ביטול העיסקה על ידי הגולש באתר
הגולש רשאי לבטל את העיסקה בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") לרבות התקנות מכוחו.
המשתמש רשאי לבטל את העיסקה ולקבל החזר כספי החל מיום עשיית העיסקה ועד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, או מיום קבלת מסמך פרטי העיסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מבניהם.
בהתאם לחוק, הלקוח רשאי לבטל עיסקה באחת הדרכים שלהלן:
בטלפון – למחלקת שירות הלקוחות 1700-500-845_;
בדוא"ל – __service@phc.co.il_
בדואר רשום – למשרדי החברה בכתובת: _שנקר 16 הרצליה. עבור: פיליפ חדד יועצים בע"מ_.
בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו, מספר הזהות שלו, פרטי ההזמנה ופרטי יצירת קשר. במקרה של ביטול עיסקה כאמור לעיל, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העיסקה ששולם על ידי הצרכן, החברה תבטל את החיוב בשל העיסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב, בקיזוז דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצרים או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם, ככל שהלקוח שילם דמי משלוח, סכום זה לא יוחזר עם ביטול העיסקה. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח לא יחויב בדמי ביטול. ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצרים יחויב בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצרים או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
הגולש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר.
לעיתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל, שינוי לא מהותי בגוון המוצר לא יהווה עילה להחזרתו בטענה כי הוא "שונה מהותית מכפי שמופיע באתר".
על הגולש לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלת ההזמנה לידיו. במידה ופריט כלשהו התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, על המשתמש להודיע על כך באופן מידי לחברה ובהתאם יהיה זכאי להחזר כספי בעבור המוצר וזאת תוך 14 ימים מיום הודעתו ובלבד שהמוצרים הנמכרים מוחזרים מבלי שנעשה בהם שימוש ובאריזתם.
בביטול בנסיבות אלה לא ייגבו דמי ביטול, כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר אל החברה על חשבונה.
המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש.
לחברה תעמוד הזכות לתבוע את המשתמש בשל ירידה בערך המוצר.
בכל מקרה, החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה ובהתאם לדין, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך (ולמעט במקרה של ביטול העסקה עקב פגם או אי התאמה).

הזכויות באתר PBL

29. זכויות הקנין הרוחני, לרבות זכות היוצרים, באתר PBL ובכל מידע הכלול בו, לרבות עיצוב אתר PBL, קוד המחשב, קבצים גרפיים, תמונות, טקסט, ליקוטים וכל חומר אחר הכלולים בו, שייכים במלואם להנהלת אתר PBL בלבד ואין לבצע בהם כל פעולה אשר הזכות לבצעה נתונה בלעדית, על פי חוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007 וכל חוק ו/או דין אחר שעניינו הגנה על קנין רוחני, לבעל זכות היוצרים ללא קבלת רשות מפורשת מבעל הזכות.
30. על אף האמור ואלא אם צוין אחרת – לעניין תוכן גולשים, או מאמרים המופיעים באתר ואשר זכות היוצרים בהם נתונה להנהלת האתר, ניתנת לגולש רשות להעתיק את היצירה או להעמידה לרשות הציבור בכפוף לתנאים הבאים:
• קבלת הסכמת הנהלת אתר PBL מראש ובכתב.
ב. השימוש ביצירה ייעשה ברשת האינטרנט בלבד, ובלבד שב- Domain תחתיו מתבקשת הצגת היצירה לא נעשה שימוש למטרה בלתי חוקית או הנוגדת את תקנת הציבור, לרבות פורנוגרפיה ומשחקים אסורים.
• השימוש ביצירה ייעשה שלא למטרת רווח ושלא באופן מסחרי.
ד. ינתן קרדיט לאתר PBL.
"מטרת רווח" – לרבות הצגת היצירה לעיני מנויים בלבד.
"אופן מסחרי" – לרבות הצגה של מעל 5 יצירות אשר נלקחו מהאתר על ידי יישות משפטית אחת או בשליטתה.
ה. ישמרו הזכויות המוסריות ביצירה –
1. היצירה תובא כפי שהיא – לא ייעשה ביצירה כל שינוי, סילוף או פגם.
2. יוענק קרדיט מתאים ליוצר היצירה.
ו. לא יעשה שינוי בקישורים היוצאים מגוף היצירה, לרבות הוספת קישורים חדשים, הסרת קישורים קיימים או הוספת הוראות לקישורים קיימים.
ז. בסמוך ליצירה יוצב קישור בולט למקור היצירה באתר.

סימני מסחר
31. סימן המסחר בייבילנד, סימן המסחר PIPO וסימן המסחר BABYLAND TV הינם סימני מסחר רשומים ו/או בתהליכי רישום של הנהלת אתר PBL ואין להשתמש בהם ו/או במי מהם ללא קבלת רשותה המפורשת ובכתב.
32. יתר סימני המסחר המופיעים באתר הנם בחזקת בעליהם, לפי העניין.

קישורים לאתרים אחרים
33. אתר PBL מכיל קישורים לאתרי מסחר אלקטרוניים שונים באינטרנט, ודפי אינטרנט ושירותים שונים שאינם מופעלים על ידי אתר PBL או מי מטעמו, אלא בידי גורמים אחרים (להלן: "אתרים אחרים"). קישורים אלה מופיעים באתר אך ורק לנוחות הגולש.
34. הנהלת אתר PBL אינה נושאת בכל אחריות, מכל מין וסוג, לתכנים המופיעים באתרים האחרים, ואין בהכללת הקישורים באתר משום אישור לחומר המופיע בהם ו/או להעיד על קשר כלשהו עם מפעיליהם.
35. כל פעולה שתבצע באתרים האחרים תבוצע ישירות בין הגולש ובין בעלי האתר האחר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם, ללא מעורבות כלשהי מצידה של הנהלת האתר ו/או מי מטעמה. הנהלת האתר לא תשא בכל אחריות, מכל מין וסוג שהוא, לכל פעולה ו/או התקשרות ו/או רכישה שיבצע הגולש באתרים האחרים.
36. השימוש באתרים האחרים כפוף לתנאי השימוש, התקנונים, ויתר התנאים וההנחיות, במידה וישנם, הכלולים בהם. לפיכך, אם תבחר ללחוץ על הקישורים באתר ולהשתמש באתרים האחרים, הנך מתבקש לעיין בתקנון, בתנאי השימוש וביתר התנאים המצויים בהם ולמלא אחר הוראותיהם.
37. בעשותך שימוש באתר PBL הנך מסכים שלא תהיה לך כל טענה או תביעה מכל מין וסוג שהוא כלפי הנהלת אתר PBL ו/או כי מי מטעמה בגין כל שימוש ו/או פעולה ו/או התקשרות ו/או רכישה של מוצרים ו/או שירותים שתבצע באתרים אחרים, שפנית אליהם באמצעות הקישורים מהאתר.

חשבון משתמש
38. הנהלת אתר PBL שומרת לעצמה את הזכות לקבוע כי גישה לשירותים מסוימים ו/או למבצעים שונים ו/או להגרלות ו/או לתערוכות שיערכו מעת לעת, תתאפשר רק לגולש אשר נרשם לאתר ו/או רכש חבילת תוכן מסויימת ומסר לבעלי האתר פרטים מסוימים אשר יקבעו על ידי בעלי האתר (להלן: "חשבון משתמש" או "החשבון").

39. הרישום באתר PBL הוא לשימושו האישי והבלעדי של הגולש ובכפוף להוראות להלן לענין יצירת חשבון משתמש:
א. אין ליצור חשבון משתמש המכיל נתונים אשר אינם פרטיו האמיתיים והמלאים של פותח החשבון.
ב. אין ליצור חשבון עבור אדם אחר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת הרישום ולאחר שהוסברו לו כל תנאי תקנון זה.
ג. כחריג לכלל האמור בס"ק (ב) לעיל, ניתן לרכוש חבילת תוכן ו/או מוצר כמתנה עבור אחר אך על הרוכש לציין כי הוא מבקש לרכוש את חבילת בתוכן ו/או המוצר עבור האחר כמתנה וכן לציין את פרטיו שלו במלואם.
במקרה כזה, הנהלת האתר תפנה אל מקבל המתנה ותציע לו לקבל את המתנה בגינה שולם ע"י האחר. ככל שמקבל המתנה יסכים לקבלה וכן יסכים לתנאים האמורים בתקנון זה, תישלח אליו חבילת התוכן ו/או המזוודה.
• הגולש/המשתמש אינו רשאי להעביר את הרשאת השימוש לאחר כלשהו.

לעניין הוראות אלו יודגש כי התחזות הינה עבירה פלילית, לכאורה.

40. מובהר, כי אף שהנהלת אתר PBL נוקטת באמצעים לאבטחת תוכן חשבון המשתמש, היא אינה יכולה להבטיח בצורה מוחלטת את אי חשיפתו כתוצאה מחדירה לא מורשית ולגולש לא תהיה כל טענה כלפי הנהלת האתר ו/או מי מטעמה בגין נזקים אשר יגרמו כתוצאה מחדירה לא מורשית לחשבון המשתמש.
41. הגולש מתחייב לשמור על הכללים הבאים ביחס לסיסמא אשר תשמש לגישה לחשבון המשתמש ולשירותי האתר המאפשרים גישה אך ורק לבעלי חשבון משתמש (להלן: "הסיסמא"):
א. אין לגלות את הסיסמא לאחר או להזינה בהודעת דוא"ל. האתר מנפיק סיסמא אוטומטית שניתנת לשינוי.
ב. הנהלת האתר ממליצה לגולש להחליף את הסיסמא אחת ל- 3 חודשים.
ג. על הסיסמא להכיל 5 אותיות, 3 מספרים הכל באנגלית ואות גדולה אחת חובה
ד. הסיסמא אינה יכולה להכיל את שם הגולש, מספר זיהוי, תאריך לידה, או את הנזכרים לעיל כאשר סדר האותיות שלהם הפוך.
42. הגולש מתבקש להודיע להנהלת האתר באופן מיידי על כל חשד לשימוש לא מאושר שנעשה בחשבונו או על חשבון אשר נוצר תוך הפרת תקנון זה.
43. מבלי לפגוע באמור בסעיף 7 לתקנון, הנהלת האתר שומרת על זכותה להשהות חשבון משתמש ולהתנות את מתן שירותי אתר PBL בהצגת הוכחות כי ביצירת חשבון המשתמש ובשימוש בו לא הופרו הוראות סעיף זה.
44. רכישת מזוודה
• הרוכש מזוודה מהודרת יקבל בתוכה פריטי טקסטיל נושאי המותג PIPO (להלן ולעיל: "המזוודה").
• מזוודה מלאה במוצרים מפנקים : (להנהלת האתר הזכות לשנות את תוכן המזוודה מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי)
3 בגדי גוף | 2 פיג׳מות | אוברול | כובע | 2 זוגות גרביים | אוברול קטיפה | 3 חיתולי טטרה | מגבת קפוצ׳ון | שמיכה מפנקת | 11 תיקי בד
• רוכש מזוודה יקבל כמתנה ערכת First box (להלן: "הערכה").
• הערכה תכיל:

כיוון שהערכה ניתנת כמתנה לא יהיו החזרות ו/או החלפות של הערכה.
• להנהלת האתר הזכות בכל עת לשנות מהרכב החבילות ו/או תוכנן ו/או המזוודה ו/או תוכנה ו/או הערכה ו/או תוכנה לפי שיקול דעתה המוחלט, וללא צורך בהנמקה.

45. אספקת המוצרים
• בכפוף לאמור להלן, תנאי האספקה של המזוודה ו/או הערכה ו/או המוצרים יהיו כדלקמן:
1. ברחבי ישראל ולמעט ביו"ש –עד כ-5 ימי עסקים.
2. ביו"ש –עד כ-7 ימי עסקים.
החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק את הפריטים בכל ישובי ישראל. החברה איננה מחוייבת לספק את המוצרים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית או אחרת, והכל עפ"י תנאי המוביל. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכוב בביצוע ההובלה והמסירה. המסירה תתבצע למען שמסר הגולש ותחשב שהגיעה לידי הגולש.

• משלוח אל בית הלקוח יבוצע בכפוף לתשלום דמי משלוח (להלן: "דמי המשלוח"). דמי המשלוח יפורסמו באתר.
למרות האמור לעיל, מחיר המזוודה כולל את דמי המשלוח.

• החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
החברה ו/או מי מטעמה ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת מסירת פרטים לא נכונים על ידי המזמין, שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר, סגר עקב מגיפה או מכל סיבה אחרת וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה.
במקרים אלה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה ולבטל את החיוב עבור העיסקה.
מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולנאי השירות המקובלים בדאר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי החברה ו/או הספקים ואינם בשליטתם, ומבצע פעולה מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה נגד החברה ו/או מי מטעמה ו/או נגד הספקים ו/או מי מטעמם עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.
אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם החברה ו/או הספקים ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עד לכתובת למשלוח למעט במקרים חריגים כפי שהם מפורטים בתנאי המשלוח. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת למשלוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני ו/או מגיפה ו/או מכל סיבה אחרת, העלולה לסכן את חיי השליחים, יישלחו המוצרים באמצעות דואר ישראל. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, לא תהיה למזמין אפשרות ערעור על החלטת החברה וביצוע המשלוח יבוצע בהתאם לאופן החלטת החברה.
במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתם הבלעדי של הספקים או מי מטעמם (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההוצאה במלואה, על מבצע הפעולה.
במידה והמזמין יבחר בשיטת משלוח של חברת שילוח, לשם מסירת המוצרים המוזמנים לידי המשתמש בביתו או במען שמסר, ייצור נציג חברת השילוח קשר טלפוני (באמצעות שיחה או מסרון) עם המשתמש לשם תיאום המסירה.
מובהר כי מסירת המוצרים במועד הינה תלויה, בין היתר, בזמינות הלקוח לשם תיאום קבלתם עם הנציג כאמור.
עיכוב באספקת מוצר, הנובע מאי זמינות הלקוח לא ייחשב כאיחור במסירת ההזמנה על ידי החברה ולא יזכה את הלקוח בפיצוי כלשהו.

46. בעלי אתר PBL מעוניינים לשלוח למשתמש מדי פעם בדואר אלקטרוני ו/או ב-SMS ו/או בדואר רגיל מידע בדבר שירותי האתר וכן מידע שיווקי ופרסומי, של האתר ו/או מפרסמים שונים בו.

47. בחתימת הגולש על אישור "קבלת מידע פרסומי" הגולש מאשר באופן מפורש לבעלי האתר לשגר אליו מעת לעת למכשיר הסלולרי שמסר בעת ההרשמה SMS דברי פרסומת ו/או באמצעות דיוור לכתובת תיבת הדואר האלקטרוני ו/או הודעות דיוור לכתובת המגורים, מסרים פרסומיים ו/או שרותים ו/או מוצרים ו/או שירותים של חברות העובדות עימה בשיתוף פעולה אך לא רק.
48. כמו כן, ידוע למשתמש כי בעלי אתר PBL אינם צד להתקשרות ואינם אחראים על טיב השירות/מוצר שיוצע למשתמש על ידי הגופים השונים.

49. בעלי אתר PBL מעוניינים להעביר מדי פעם את פרטי המשתמש כפי שהתקבלו בעת ההרשמה וכן את המידע שנאסף על המשתמש במאגר המידע של האתר (מאגר מידע רשום שמספרו 700061838 – להלן: "מאגר המידע") (ובכפוף לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981) לחברות העובדות עימה בשיתוף פעולה (כמפורט בסעיף 54 מטה) אך לא רק, לצרכי שיווק ו/או קבלת מידע ו/או קבלת הטבות ו/או מכירות.

50. בחתימת הגולש על אישור "קבלת מידע פרסומי נוסף" הגולש מאשר באופן מפורש לבעלי אתר PBL להעביר את הרשומות על שמו ממאגר המידע של האתר לחברות וספקים העובדים עימה בשיתוף פעולה אך לא רק, לפנייה עתידית בדיוור ישיר (בדוא"ל, ב- SMS, בטלפון ובכל אמצעי אחר) לצורכי שיווק ופרסום ו/או קבלת מידע ו/או קבלת הטבות בדיוור ישיר ולצורכי פילוח וניתוחים סטטיסטיים. ייתכן כי חלק מהחברות ישתמשו בכתובת הדוא"ל ו/או מספר הטלפון שלך לצורך התאמת הפרסום שהנך נחשף אליו בעת הגלישה באתרי אינטרנט וברשתות מדיה חברתית, באופן שיקדם את הפרסום של חברות אלו בבאנרים, ובאופן שיקדם חברות אלו בתוצאות שהנך מקבל בעת השימוש במנועי חיפוש (למשל, ייתכן כי החברות יעבירו את כתובת הדוא"ל שלך ו/או מספר הטלפון שלך לגוגל ופייסבוק, לצורך שימוש בכלי הפרסום של גוגל ופייסבוק לקידום מכירות). העברת מידע מהמאגר לחברות אלו תהיה רק לאחר הסכמה מפורשת של המשתמש (חתימת המשתמש על אישור קבלת מידע פרסומי נוסף)."
51. המשתמש יכול בכל עת לבטל את הסכמתו ולחדול מקבלת דיוור ישיר מאתר החברה ו/או לבטל את הסכמתו להעברת פרטיו לצד שלישי. הסרת המשתמש מרשימות התפוצה של אתרים חיצוניים ו/או חברות חיצוניות אינה באחריות בעלי האתר.
להסרת פרטי המשתמש ממאגר החברה יש לשלוח מייל לכתובת: __________service@phc.co.il______. או לפנות לטל' __1700-500-845___.
מחלקת שירות לקוחות תיתן מענה בימי א-ה מהשעה09:00 עד 16:00.
52. אם נפלה טעות, והמשתמש קיבל דיוור מאתר PBL מבלי שנרשם או בקשה להסרה לא בוצעה, יש לעדכן את בעלי האתר ובעלי האתר יפעלו לתיקון התקלה לאלתר.
53. למען הסר ספק מובהר בזאת כי הנהלת האתר תפעל להפצת דיוור ישיר ולמחיקת מידע ממאגר המידע המשמש לדיוור ישיר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ובפרט עפ"י סעיף 17ו' לחוק הגנת הפרטיות.
54. אין בהרשמה לרשימת הדיוור משום התחייבות להוסיף ולשלוח באופן מסודר את העדכונים, והאתר רשאי להפסיק את משלוחם, לשלוח אותם באופן לא תדיר או במועדים לפי שיקול דעתו או למחוק את שם המשתמש מרשימת הדיוור בכל עת לפי שיקול דעתו הבלעדי.

מדיניות פרטיות
55. בעת שימוש באתר נאסף על הגולש מידע שנמסר ע"י הגולש בעצמו, הן ביודעין (כגון בעת פתיחת חשבון משתמש ו/או מילוי פרטים ברכישה) והן מידע המשמש לצרכים סטטיסטיים (מידע מצטבר שאינו מזוהה אישית עם הגולש). מידע זה ייאסף ויישמר במאגר מידע מטעם הנהלת האתר ובאחריותה. מדובר במאגר מידע רשום שמספרו 700061838.
56. השימוש במידע שנאסף ייעשה אך ורק על פי מדיניות הפרטיות בתקנון זה או על פי הוראות כל דין.
57. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הנהלת אתר PBL מחויבת לפעול בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ובפרט עפ"י סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות.
58. ככל שנדרשים פרטיים אישיים בעת רישום לשירותים באתר PBL, הנהלת האתר תבקש מהגולש רק את המידע הנחוץ במישרין לאספקת השירות.
59. הנהלת אתר PBL רשאית להעביר מידע ממאגר המידע של האתר לחברות וספקים העובדות עימה בשיתוף פעולה, בהתאם לרשימה המפורטת להלן (לעיל ולהלן – "החברות החיצוניות") לרבות, אך לא רק, לצרכי שיווק ו/או קבלת מידע ו/או קבלת הטבות, לאחר הסכמה מפורשת של המשתמש (חתימת המשתמש על אישור קבלת מידע פרסומי נוסף).
המשתמש יודע ומסכים כי הסרת הדיוור בחברה מחייבת רק את החברה ו/או בעלי אתר PBL. באם המשתמש מבקש להיות מוסר מרשימת הדיוור של מי מהחברות החיצוניות, עליו לבקש זאת בנפרד ובאופן ישיר מול אותה החברה.

להלן רשימת החברות החיצוניות: מטרנה תעשיות שותפות, קימברלי קלארק ישראל שיווק בע"מ, ד"ר סמואלוב יבוא ושיווק בע"מ, טבע תעשיות פרמצבטיות, אייבו, נוטרליון, אופטלגין, סופר פארם ישראל בע"מ, מועדון יולדות הדסה, המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה, לייף סטייל מועדון נאמנות לקוחות בע"מ, "לייף דירקט סוכנות לביטוח בע"מ" וחברות ביטוח קשורות, בי"ח אסותא אשדוד, סוניגו שילוח, hagen, מאמ סקול בע"מ, סמולטוק יזמות בע"מ, קוטקס, אורלי אדלר, שלי פרי, חן טיסון, עדי רסולי, שירלי טל, ענת מישר.

60. הנהלת אתר PBL רשאית להעביר לצד ג' כלשהו את פרטיו האישיים של הגולש והמידע שנאסף על פעילותו באתר, גם במקרים הבאים:
א. במקרה של מחלוקת משפטית בן הגולש לבין הנהלת האתר.
ב. במקרה ויתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטי הגולש או מידע אודותיו לצד ג'.
ג. במקרה בו תועבר, בכל דרך שהיא, פעילות האתר לגוף אחר, ובלבד שאותו גוף יתחייב לשמור על פרטיות הגולש בהתאם להוראות תקנון זה.
61. כל תמונה או סרטון שהמשתמש מפרסם אתר PBL שייך למשתמש. ואולם המשתמש בפרסום התמונות ו/או הסרטונים באתר נותן לבעלי האתר רישיון לא בלעדי, ניתן להעברה, ניתן להקצאה ברישיון משנה ופטור מתמלוגים, להשתמש בתמונות ו/או בסרטונים כרצונם לרבות פרסום התמונות ו/או הסרטון, כולם או חלקם באתר לצרכי שיווק ופרסום ובכל אמצעי מדיה נוסף אך בכפוף לשימוש ראוי.
62. בעצם שליחת התמונות ו/או הסרטונים ועל ידי חתימה על "אישור התקנון" המשתמש נותן את הסכמתו המפורשת לבעלי האתר לעשות שימוש בתמונות ו/או בסרטונים, וכי לא תהיה למשתמש כל טענה כנגד השימוש כאמור.
63. הנהלת אתר PBL נוקטת באמצעים לאבטחת תוכן חשבון המשתמש/גולש. עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת כי לא תבוצע חדירה לא מורשית לשירותי האתר ולחשבון המשתמש/גולש, אשר עלולה לחשוף מידע בחשבון משתמש.
64. על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, כל אדם זכאי לעיין במידע לגביו המוחזק במאגר המידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות להנהלת האתר בבקשה לתקן את המידע או למחקו.
בנוסף, אם המידע שבמאגרי הנהלת האתר משמש לצורך פניה אישית אליך, אתה זכאי על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע.

שינוי תנאי השימוש
65. הנהלת אתר PBL רשאית לשנות את תנאי התקנון והשימוש באתר מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. הודעה על כך תשלח לגולשים שאישרו קבלת דיוור ישיר וכן תפורסם על כך הודעה בדף הבית של האתר.

דין ושיפוט
66. הדין החל על תנאים אלו, על שימוש באתר ועל כל דבר הקשור ו/או נוסע מכך הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית והבלעדית לכל עניין ומחלוקת הנובעים או קשורים לתנאים אלו או לאתר או לשימוש באתר נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בלבד וכל תביעה תידון בהם בלבד.

  • דיוור ישיר

 

  1. .         בעלי האתר מעוניינים לשלוח למשתמש מדי פעם בהודעה אלקטרונית דואר אלקטרוני ו/או  "ווטס-אפ" וכיו"ב ו/או ב-SMS ו/או בהודעת מסר קצר (sms וכיו"ב) ובדואר רגיל מידע בדבר שירותי האתר וכן מידע שיווקי ופרסומי, בהתאם לחוק.
  2. .         בחתימת המשתמש על אישור "קבלת מידע פרסומי" המשתמש מאשר באופן מפורש לבעלי האתר לשגר אליו מעת לעת למכשיר הסלולרי שמסר בעת ההרשמה SMS דברי פרסומת ו/או באמצעות דיוור לכתובת תיבת הדואר האלקטרוני ו/או הודעות דיוור לכתובת המגורים, מסרים פרסומיים ו/או שרותיה ו/או מוצריה ו/או שירותים של חברות העובדות עימה בשיתוף פעולה אך לא רק ולרבות החברות הנזכרות בסעיף 54 והכל עפ"י דין.
  3. .         כמו כן, ידוע למשתמש כי בעלי האתר אינם צד להתקשרות ואינם אחראים על טיב השירות/מוצר שיוצע למשתמש על ידי הגופים השונים.
  4. .         בעלי האתר מעוניינים להעביר מדי פעם את פרטי המשתמש כפי שהתקבלו בעת ההרשמה וכן את המידע שנאסף על המשתמש במאגר המידע של האתר (מאגר מידע רשום שמספרו 700061838 – להלן: "מאגר המידע") (ובכפוף לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981) לחברות העובדות עימה בשיתוף פעולה (כמפורט בסעיף 54 מטה) אך לא רק, לצרכי שיווק ו/או קבלת מידע ו/או קבלת הטבות.
  5. בחתימת המשתמש על אישור "קבלת מידע פרסומי נוסף" המשתמש מאשר באופן מפורש לבעלי האתר להעביר את הרשומות על שמו ממאגר המידע של האתר לחברות וספקים העובדים עימה בשיתוף פעולה אך לא רק, לפנייה עתידית בדיוור ישיר (בדוא"ל, ב- SMS, בטלפון ובכל אמצעי אחר, בהתאם לכל דין) לצורכי שיווק ופרסום ו/או קבלת מידע ו/או קבלת הטבות בדיוור ישיר ולצורכי פילוח וניתוחים סטטיסטיים. ייתכן כי חלק מהחברות ישתמשו בכתובת הדוא"ל ו/או מספר הטלפון שלך לצורך התאמת הפרסום שהנך נחשף אליו בעת הגלישה באתרי אינטרנט וברשתות מדיה חברתית, באופן שיקדם את הפרסום של חברות אלו בבאנרים, ובאופן שיקדם חברות אלו בתוצאות שהנך מקבל בעת השימוש במנועי חיפוש (למשל, ייתכן כי החברות יעבירו את כתובת הדוא"ל שלך ו/או מספר הטלפון שלך לגוגל ופייסבוק, לצורך שימוש בכלי הפרסום של גוגל ופייסבוק לקידום מכירות). העברת מידע מהמאגר לחברות אלו תהיה רק לאחר הסכמה מפורשת של המשתמש (חתימת המשתמש על אישור קבלת מידע פרסומי נוסף)."
  6.         המשתמש יכול בכל עת לבטל את הסכמתו ולחדול מקבלת דיוור ישיר מאתר החברה ו/או לבטל את הסכמתו להעברת פרטיו לצד שלישי. הסרת המשתמש מרשימות התפוצה של אתרים חיצוניים ו/או חברות חיצוניות אינה באחריות בעלי האתר.
  7. להסרת פרטי המשתמש ממאגר החברה יש לשלוח מייל לכתובת: mazkirut@phc.co.il.
  8.     אם נפלה טעות, והמשתמש קיבל דיוור מהאתר מבלי שנרשם או בקשה להסרה לא בוצעה, יש לעדכן את בעלי האתר ובעלי האתר יפעלו לתיקון התקלה לאלתר.
  9. .     למען הסר ספק מובהר בזאת כי הנהלת האתר תפעל להפצת דיוור ישיר ולמחיקת מידע ממאגר המידע המשמש לדיוור ישיר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ובפרט עפ"י סעיף 17ו' לחוק הגנת הפרטיות.
  10.         אין בהרשמה לרשימת הדיוור משום התחייבות להוסיף ולשלוח באופן מסודר את העדכונים, והאתר רשאי להפסיק את משלוחם, לשלוח אותם באופן לא תדיר או במועדים לפי שיקול דעתו או למחוק את שם המשתמש מרשימת הדיוור בכל עת לפי שיקול דעתו הבלעדי.

 

 

  1. מדיניות פרטיות

 

  1.         בעת שימוש באתר נאסף על המשתמש מידע שנמסר ע"י הגולש בעצמו, הן ביודעין (כגון בעת פתיחת חשבון משתמש) והן מידע המשמש לצרכים סטטיסטיים (מידע מצטבר שאינו מזוהה אישית עם הגולש). מידע זה ייאסף ויישמר במאגר מידע מטעם הנהלת האתר ובאחריותה. מדובר במאגר מידע רשום שמספרו 700061838.
  2.         השימוש במידע שנאסף ייעשה אך ורק על פי מדיניות הפרטיות בתקנון זה או על פי הוראות כל דין.
  3.         למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הנהלת האתר מחויבת לפעול בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ובפרט עפ"י סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות.
  4.         ככל שנדרשים פרטיים אישיים בעת רישום לשירותים באתר, הנהלת האתר תבקש מהגולש רק את המידע הנחוץ במישרין לאספקת השירות.
  5.         הנהלת האתר רשאית להעביר מידע ממאגר המידע של האתר לחברות וספקים העובדות עימה בשיתוף פעולה, בהתאם לרשימה המפורטת להלן (לעיל ולהלן – "החברות החיצוניות") לרבות,  אך לא רק, לצרכי שיווק ו/או קבלת מידע ו/או קבלת הטבות, לאחר הסכמה מפורשת של המשתמש (חתימת המשתמש על אישור קבלת מידע פרסומי נוסף).
  6. המשתמש יודע ומסכים כי הסרת הדיוור בחברה מחייבת רק את החברה ו/או בעלי האתר. באם המשתמש מבקש להיות מוסר מרשימת הדיוור של מי  מהחברות החיצוניות , עליו לבקש זאת בנפרד ובאופן ישיר מול אותה החברה.

 

  1. להלן רשימת החברות החיצוניות: אבוט מעבדות רפואיות בע"מ (למדיניות הפרטיות של אבוט http://similac.co.il/privacy-policy), פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ.די.או בע"מ, מטרנה תעשיות שותפות, קימברלי קלארק ישראל שיווק בע"מ, ד"ר סמואלוב יבוא ושיווק בע"מ, ניקה אורגניקס בע"מ, מאמי קר בע"מ, במבינו קינג בע"מ, אלפא בע"מ, שסטוביץ שמעון בע"מ, נובל אינפיניטי בע"מ, יוניליוור ישראל שיווק, טבע תעשיות פרמצבטיות, פרומדיקו בע"מ, כמיפל בע"מ, מיננה בע"מ, הנסיך הקטן אורן ואביב, רנדי בע"מ, ראפ שרית רחל, פאן אייל, לוי משה, ברשף סיון שמחה, ס.מ.ל הצלחה בע"מ, סוויסרה תעשיות בע"מ, סופר פארם (ישראל) בע"מ, צומת ספרים שיווק בע"מ- מפעל הפיס משווק תל אביב, גולדן הארט אפ.אמ.סי.ג'י בע"מ, כהן אבי ברטי, אי-סקוור סחר ואחזקות בע"מ, הולומדיה טכנולוגיות בע"מ, ידיעות אחרונות בע"מ, ביאפאל סחר בע"מ, פישר תעשיות פרמצבטיות, בייבי ארט, דורון יבוא ויצוא בע"מ, כצט בע"מ, גיטה בגס בע"מ, אינטרסן (1996) בע"מ, קידסטאר גדווילס פאני, דדש שמעון, טופ ליין א.ג.ש בע"מ, עיצובים לאימהות בע"מ, חברת דנטלון בע"מ, רוסולינג בע"מ, בייבי בי מוצרי נוחות באיכות בע"מ, איתן ספקים לבתי מרקחת בע"מ, אילנית שיווק צעצועים בע"מ, מאגו סייפטי בע"מ, ג'נרל מילס ישראל בע"מ, סמול וורלד טויז בע"מ, יו.אס. רוקס אן גולד בע"מ, ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ, חברת תפוח טכנולוגיות טבעיות (1993) בע"מ, ל.כ מור תעשיות צעצועים בע"מ, מילניום מרקטינג – אינטרטייד (1999) בע"מ, מזרונית, אייץ אנד או רשתות אופנה (2003) בע"מ, י.את א. ברמן בע"מ, שילב שיווק ישיר לבית היולדת בע"מ, סנו מפעלי ברונס בע"מ, סטאר בר, ל.ד אוטו אקוויפמנט – הכפתור, בייבי סטאר מוצרי תינוקות בע"מ, טרגט הום אלקטריק בע"מ, עריסה שמתלבשת, nogibogi, אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ, ב.ב קשרים שיווק ומסחר בע"מ, פומפיטיס בע"מ, קידי קארד בע"מ, ניחותא ברנד בע"מ, די.אנ.אי נטוורקינג  בע"מ, דנשר(1963) בע"מ, בייביז בנמל בע"מ, ע. לפידות פרמצויטיקלס בע"מ, סטאר בר, קוראים הוצאות ספרים (1995) בע"מ, אלון ובועז נטוראל פודס בע"מ, פידוול בע"מ, איי בייבי טיים בע"מ, ניסוי וטעייה בע"מ, נוגה נוגה, תרימה תוצרי רפואה ישראליים מעברות בע"מ, פרמהבסט יבוא (2003) בע"מ, פוגל'ס השקעות בע"מ, ריקו ברנד בע"מ, מורז צמחי מרפא (1989) בע"מ, אצבעוני יבוא ושיווק בע"מ, הומסייל, פשושיק, קסמים צבעוניים, קל-גורית יזמות ופיתוח בע"מ, קרפטיזם, בייבי סמארט בע"מ, בייבי אספן, אס. די יבוא ושיווק כלי בית ומתנות בע"מ, הגר בן דוד, forever living, חיסונית בע"מ, עיצובים לאימהות בע"מ, איי אימפורט יזמות בע"מ, bunny tummy, אוריאל מגיק סליפ בע"מ, י. איטליאנו אחזקות בע"מ, אלנתן אימפורט בע"מ, בראונשטיין יועצים בע"מ, קהלת יבוא בע"מ, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי שיבא, תל השומר, מועדון יולדות הדסה, המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה, המרכז הרפואי הלל יפה, מועדון יולדות ליס, המרכז הרפואי אסף הרופא, מרכז רפואי וולפסון, אופק שיווק ומסחר, MIT MIT עוסק מורשה 036980605, עדנה- עיצוב אישי לתינוקות, מעיין ההורות, מילאנו מערכות ישיבה בע"מ ח.פ. 515583789, חיה בגן עדן הפקות, תאגיד הבריאות בית החולים רמב"ם, מרכז רפואי אוניברסיטאי סורוקה, תרו תעשייה רוקחית בע"מ, רקיט בנקיזר בע"מ, לייף סטייל מועדון נאמנות לקוחות בע"מ, "סופר פארם סוכנות לביטוח בע"מ" וחברות ביטוח קשורות, קרן ליברמן- יצירה מהבטן, ביבה הולדינג בע"מ, היידי- עדי סמואל, אליסיום- עולם בריא לתינוקות, אי.בי.או בר-און בע"מ, תומר ושי יבוא ושיווק, Mindow,  העולם התחתון,  ליברטי בייביז,  שיווק מחלקה ראשונה, בי פטנט פתרונות מיוחדים, בייבי פג, קוק א.ז. ע"י מ.י.ס בע"מ, tovtoys, איזי נייטס, אלמוג בוטיק- מעצבת בסריגה, גולדן הרט, פיין גיפטס, עיתון כל העיר, סינטיה רוזמבלום- אוסטאופתיה, קל לי בייבי, EGST, שוגה דיזיין, דגנית עין בר, הנקה טובה, מדי-קיור (לנסינו), קטרינה טיפוח אורגני, נונה, מטר הוצאה לאור בע"מ, כל בו סימה בע"מ, שיווק ממוקד, עקבות, בא לי טוי, עולם הרפואה, אניה ד"ר ו.ריזה ובנו בע"מ, אודיוקר תקשורת בע"מ, BEBE BAG, NUSHAS, בייבי קנגורו בע"מ, קרינו קידס בע"מ, סטודיו טלירון, ערוץ הופ, מיני סטייליש, דנשר, ד"ר קיי, אופלי, א.ב. בייבי, פוראוור ליבינג- רעות הלפרין, baby signs, שי גראוב- יועצת שינה, מתנות קטנות, ר.א.ן ירון בע"מ, פיקבוקס, בית הבובות של נטלי, בבה- ברטי כהן, גורי מוצרי צריכה, סיטי טיים, אניגמה צעצועים, אריקו סחר, נופר לביא סטודיו לצילום, נסטרון, NUTRICIA, דמיר ישראל בע"מ, אלרון חטיבת הסחר, פאנקי קונספט בע"מ, אופנת אווה, חלי ממן בע"מ, טייני גארד, עדי בקשי, אריאל פרידלר-FOM, אי.אס.פי- הסטודיו בבזל, little amore, ניר בן ארי- דיל מושלם, בראשית סחר ש.י בע"מ, חברת מדיפריז בע"מ- תא לחיים, בי"ח אסותא אשדוד, קופת חולים מאוחדת, IDI חברה לביטוח(ביטוח ישיר) בע"מ, סופרביט חברה לביטוח בע"מ, אלס נוטרישן גיאייץ בע"מ, טליולה, פוראבר תכשיטים- אביבה ציין, מסלמני גרופ בע"מ, מדיפריז- תא לחיים, תרו תעשייה רוקחית בע"מ, מתחילים לדבר, ליטל וואן סליפ (פינגווין), דובידה, טיפול-לי עד הבית, סקיורקל בע"מ(אינפוגן), צוציק(סנוזה), תינוקלין- ליימן שליסל, עדי לוי- פוראוור, מינימיין, אוצר המלך, פופיק, בא.יו.בי מוצרים לתינוק, לפידות מדיקל, סולתם, אצבעוני (סמארט טרייק), יו-יה, נעמי דרור, שוורצמן אדריכלים, ג'וי יצור ושיווק, KOTRA,
    בו & דאב, סוניגו (steps 7),  ביזי טופ, אתר מאמצ'יק, אמביאנס קוסמטיקה רפואית בע"מ , אלס נוטרישן גיאייץ בע"מ, טליולה, פוראבר תכשיטים-אביבה ציין, מסלמני גרופ בע"מ, מדיפריז-תא לחיים, תרו תעשייה רוקחית בע"מ, מתחילים לדבר, ליטל וואן סליפ (פינגווין), דובידה, טיפול-לי עד הבית, סקיורקל בע"מ (אינפוגן), צוציק (סנוזה), תינוקלין-ליימן שליסל, עדי לוי-פוראוור, מינימיין, אוצר המלך, פופיק, בא.יו.בי. מוצרים לתינוק, לפידות מדיקל, סולתם, אצבעוני (סמארט טרייק), יו-יה, נעמי דרור, שוורצמן אדריכלים, ג'וי יצור ושיווק, KOTRA, קואליטה, יוניון מדיה ישראל בע"מ, קליק סטור, ילדי השמש והלבנה 2012 בע"מ, שיווק ממוקד-צעדים ראשונים, יוסי תבורי, מיס שריתה בע"מ, נעמן גרופ (נ.ו) בע"מ, אמיאל פתרונות תקשורת, ג'וניס מאמא, BABY-T, NOYBO, קונו האס, הני דויטש, ידידי מד"א בישראל, הומסייל (הום הסט), איי.בי.בי.ג'י בע"מ, אמברוזיה-סופהרב בע"מ, מאמ סקול בע"מ, סמולטוק יזמות בע"מ, 7 סטפס בע"מ, קליקס.סיאו.אייאל בע"מ (לופה), ניאופרם בע"מ, ד"ר עור, טטרה פארם בע"מ, סבוקלם, קוטקס, אייבו, נוטרליון, אופטלגין, hagen, אורלי אדר, שלי פרי, חן טיסון, עדי רסולי, שירלי טל, ענת מישר, צ'רלי בננה, גלובל בייבי בע"מ, אדיושייפ גרופ בע"מ, שולה בייביס (שקד אונליין), ביאמבה טיפול חכם בתינוק, ראלי-וייס (מפעל הפיס), פנקי פיש בע"מ, פיור ויז'ן בע"מ, נינו גלובל בע"מ, ל.ס קוקא (סליפי באמפ), מודיבודי ישראל בע"מ, mumminsa, יוביס גרופ-אורטו פאזל, מוצצים דיסקאונט, צעדים ראשונים- שיווק ממוקד (תמר ארידור הלוי), אהבה קטנה, GATY – גת אבידור, הני דויטש, a.b.y f.e.n.c.e, טובי פרידמן FOREVER, קסטרו, הדס סחר בע"מ minilove,  א.י אורות נכסים בע"מ, או 8 ישראל בע"מ, רות שרווד, לה ג'וזפין בע"מ, צירים בע"מ, IMPACX.IO LTD, י.ד שלוס בע"מ, מרסופי-ערן לביא, קיי אנד קר אורגני בע"מ, מלון בייביליס, היליס מוצרים לילדים ולתינוקות בע"מ, פיקאפליקיישן בע"מ, א.נ עיצובים בעץ בע"מ, או שמונה שיווק בישראל בע"מ, נוטרה זן בע"מ, ג'ספיד בע"מ (חברה), רהיטי סגל, lamer, עגליס מוצרי תינוקות בע"מ, קרן מחקרים תל השומר, העץ של יאשה בע"מ, לינויה Gully, קופת חולים מאוחדת, ג'אז אינטרנשיונל, שיבא דם טבורי, מרכז הארצי לדם טבורי.
  2. (להלן: "החברות החיצוניות")

 

 

  1. הנהלת האתר רשאית להעביר לצד ג' כלשהו את פרטיו האישיים של הגולש והמידע שנאסף על פעילותו באתר, גם במקרים הבאים:
    1. במקרה של מחלוקת משפטית בן הגולש לבין הנהלת האתר.
    2. במקרה ויתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטי הגולש או מידע אודותיו לצד ג'.
    3. במקרה בו תועבר, בכל דרך שהיא, פעילות האתר לגוף אחר, ובלבד שאותו גוף יתחייב לשמור על פרטיות הגולש בהתאם להוראות תקנון זה.
  2.         כל תמונה או סרטון שהמשתמש מפרסם באתר שייך למשתמש. ואולם המשתמש בפרסום התמונות ו/או הסרטונים באתר נותן לבעלי האתר רישיון לא בלעדי, ניתן להעברה, ניתן להקצאה ברישיון משנה ופטור מתמלוגים, להשתמש בתמונות ו/או בסרטונים כרצונם לרבות פרסום התמונות באתר לצרכי שיווק ופרסום ובכל אמצעי מדיה נוסף אך בכפוף לשימוש ראוי.
  3.         בעצם שליחת התמונות ו/או הסרטונים ועל ידי חתימה על "אישור התקנון" המשתמש נותן את הסכמתו המפורשת לבעלי האתר לעשות שימוש בתמונות ו/או בסרטונים, וכי לא תהיה למשתמש כל טענה כנגד השימוש כאמור.
  4.         הנהלת האתר נוקטת באמצעים לאבטחת תוכן חשבון המשתמש/גולש. עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת כי לא תבוצע חדירה לא מורשית לשירותי האתר ולחשבון המשתמש/גולש, אשר עלולה לחשוף מידע בחשבון משתמש.
  5.         על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, כל אדם זכאי לעיין במידע לגביו המוחזק במאגר המידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות להנהלת האתר בבקשה לתקן את המידע או למחקו.
    1. בנוסף, אם המידע שבמאגרי הנהלת האתר משמש לצורך פניה אישית אליך, אתה זכאי על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע.

 

צרו קשר